Mostrando entradas con la etiqueta 2011. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta 2011. Mostrar todas las entradas

martes, 28 de diciembre de 2010

Per un 2011 ben clar

El fotògraf Quim Daura m'ha cedit la seva felicitació per que a mi també m'agradaria dedicar-vos-la a tots vosaltres. És una recreació de com seria el cel de Barcelona de no existir contaminació atmosfèrica de cap mena. Seria un cel ben net i clar, on la via Làctia lluiria fantàstica enmig d'una visió còsmica profunda.
Això és el que m'agradaria desitjar-vos per aquest any que ja arriba. La capacitat de veure més enllà de tota la fumarada efímera. Descobrir de veritat que desitgeu i optimitzar els vostres recursos per aconseguir-ho.
Bona sort i bona feina!